Min Konto

Log ind

Opret en kundekonto

Et link til en side, hvor du kan oprette en ny adgangskode, vil blive sendt til din e-mailadresse.

Dine personlige data vil blive anvendt til at understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, til at administrere adgang til din konto, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.

På min konto kan du tjekke din konto, har du ikke allerede en konto så kan du nemt oprette dig så du frit kan handle på outlight.

Du kan tjekke dine tidligere køb og ordrer. Og mange andre ting.

Det er vigtig du husker dit login og kode så du nemt kan se dine tidligere ordrer. Ellers kan du altid trykke på “har glemt kode” så får du en ny midlertidig kode som du kan ændre igen til en kode du kan huske.

Find flere vare under webshoppen her https://www.outlight.dk/akvarie-led-lys-til-alle-formaal/

Eller følg os på Facebook her https://www.facebook.com/outlight.dk

HANDELSBETINGELSER OG VILKÅR

BETALINGS VILKÅR

Outlight modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling og MobilePay online vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Ved ViaBill som betalingsvalg:
Det skyldige beløb kan alene betales med frigørende virkning til ViaBill, som fremsender en særskilt opkrævning til din e-mail. Betaling kan ikke ske ved modregning af krav, der udspringer af andre retsforhold
Outlight krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS. Dette bliver gjort ved at bruge servicen DIBS og PensoPay/QuickPay som mellemled.

Leveringsbetingelser
Outlight efterstræber at sende vare efter kl. 17:00 i hverdagene. Dette vil sige at ordre lagt før kl. 17:00 vil blive behandlet dagen efter, og givet videre til GLS.
Outlight sørger for levering med GLS til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. GLS kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. Outlight kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Outlight naturligvis en ny leverance uden beregning.


Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af GLS målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. Outlight tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering. 
Levering til Færøerne, Grønland og udlandet sker også med GLS.

min konto